
Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτό ότι η εκκλησία της Ελλάδος προετοιμάζει το έδαφος για την αγιοποίηση του Παϊσιου. Χαρακτηριστικό του τρόπου λειτουργίας και συντήρησης της θρησκείας-εκκλησίας, είναι ανά διαστήματα να ανακυρήσσει καινούριους αγίους, πιο κοντά στην εποχή, ανανεώνοντας το θρησκευτικό αίσθημα του ποιμνίου της (των προβάτων της σε ελεύθερη μετάφραση του όρου).
Για όποιον δεν είχε το θάρρος να δηλώσει αντιρρησίας συνείδησης και έχει πάει στρατό σχετικά πρόσφατα (όπως εγώ), θα θυμάται την πλύση εγκεφάλου που δέχονται οι στρατευμένοι σχετικά με τον Παϊσιο, με ενημερωτικές διαλέξεις και προώθηση βιβλίων. Ειδικότερα στις ειδικές δυνάμεις (όπου το iq των στρατευμένων πειθήνιων ορκ διευκολύνει την αποδοχή και αναπαραγωγή αυτών των ιδεών-διαλέξεων). Ο Παϊσιος λοιπόν, παρότι wannabe άγιος, με αγάπη προς τον πλησίον, (αρκεί να μην είναι εξ ανατολάς και μαύρος) είναι επίσης γνωστό ότι είχε μία εμμονή με την Τουρκία και τα σενάρια που αυτή καταρρέει, μπαίνουμε στην πόλη, παίρνουμε την Αγιά Σοφιά, ανασταίνουμαι και τον μαρμαρωμένο βασιλιά και ξαναγινόμαστε βυζαντινή αυτοκρατορία (!) (και μετά από καμιά δεκαριά χρόνια την πτωχεύουμε και αυτή αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και σίγουρα θα φταίνε οι αναρχοαριστεροί!).
Κατανοώντας λοιπόν τους λόγους που είναι τόσο αγαπητός "άγιος" στις τάξεις του στρατού και της αστυνομίας, τι καλύτερο σε μια μεταχριστοδουλική Ελλάδα του πατρίς, θρησκεία, οικογένεια, με νεοναζί στη βουλή με 7%, να υπάρχει ένας πρόσφατος επίσημος Άγιος με την σφραγίδα της ιεράς συνόδου και την αποδοχή του αγίου πνεύματος μέσω της "φωτισμένης" μάζωξης του παπαδαριού, που θα αξιολογήσει τα θαύματα του γέροντα που έγραψε η "Ελεύθερη Ώρα" και θα αποφασίσει ότι ήταν Άγιος και όχι απλός καλόγερος. Απόφαση που θα παρθεί βεβαίως βεβαίως μετά από συζήτηση, αξιολόγηση και ψηφοφορία των επίσης "φωτισμένων" αγίων πατέρων ανωτάτων κληρικών (βλέπε Άνθιμος Θεσσαλονίκης, Σεραφείμ Πειραιώς κ.ο.κ.). Γιατί η εκκλησία δρα πάνω απ' όλα δημοκρατικά. Ο νέος αυτός άγιος θα είναι και ο άμεσος συνδετικός κρίκος σωμάτων ασφαλείας και εκκλησίας με βλέψεις προς ανατολάς.
Σαφώς και δεν θεωρώ πώς η σύλληψη είναι μια συνωμοσία του κράτους που προετοιμάζεται να πάρει την Πόλη και του χάλασαν τα σχέδια. Θεωρώ όμως πως είναι μία εγκεφαλικά ανάπηρη, εκδικητική σπασμωδική κίνηση του κατασταλτικού και σκοταδιστικού "παρακράτους". Εξαιτίας μιας πολύ απλής φάρσας στο διαδίκτυο αποκαλύφθηκε το πως δημιουργούνται, κυκλοφορούν και γιγαντώνονται τα θαύματα, οι θρησκείες και οι Αγίοι τους. Αυτό που ενόχλησε λοιπόν δεν είναι η προσβολή οσίων και ιερών. Δεν τους έχει ενοχλήσει ποτέ ξανά. Αυτό που τους ενόχλησε είναι το ότι μέσα από τον παστίτσιο φάνηκε ο τρόπος που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ τα όσια και τα ιερά. Αυτό είναι στο δικό τους λεξιλόγιο όσιο και ιερό!
Salv P. A.
ΥΓ. Τον Δεκέμβριο του 2011 όντας "φυλακισμένος" σε στρατόπεδο της Αλεξανδρούπολης υπηρετώντας (sic) την χώρα που είχα την ατυχία να γεννηθώ, έτυχε να είμαι παρόν σε μια συζήτηση ενός οπλίτη που γκρίνιαζε σε έναν αρχιλοχία ΕΜΘ πενήντα και χρονών για έναν ταξίαρχο οικογενειακό του φίλο, που δεν μπόρεσε να του κανονίσει μετάθεση για Αθήνα όπως του υποσχέθηκε. Ο ΕΜΘ γελώντας του απάντησε. "Ταξίαρχος και μαλακίες. Παπά βρες να μεσολαβήσει και σου έρχεται και αύριο η μετάθεση. Όλα από αυτούς περνάνε". Τότε που το άκουσα γέλασα. Όταν άρχισα να παλιώνω και μπήκα στο κλίμα του στρατού δυστυχώς κατάλαβα ότι σοβαρολογούσε.
ΥΓ2. Φράση από τον ίδιο ΕΜΘ που την άκουγα πρώτη φορά και θα μου μείνει μέχρι να πεθάνω, σε συζήτηση σχετικά με τα όπλα, τον στρατό και την κάνναβη. "Νόμιμα αγιασμένα όπλα, παράνομα διαβολικά χόρτα".
No comments:
Post a Comment